Beantwoord

Bundel mag niet onder startbedrag ná afloop contract

  • 11 August 2019
  • 4 reacties
  • 760 keer bekeken

Beste BEN,

Op 31 juli is mijn Sim Only 24 maanden contract afgelopen. Ik mag (van de app) echter nog steeds niet onder het startbedrag van € 10,17 zitten wanneer ik de bundel wil wijzigen. Foutje, of zie ik iets over het hoofd?

mvg, Jasper

PS: Ik wil overigens niet nu mijn bundel wijzigen, maar wellicht wél in de nabije toekomst.



icon

Beste antwoord door Romy 12 August 2019, 15:11

Bekijk origineel

4 reacties

Ter aanvulling: Ik vraag me ook af waarom de inflatiecorrectie van € 0,17 (2019) plotseling bij mijn startbedrag (2017) is opgeteld.
Reputatie 5
Badge +9
Hi @j.valkenier! Goed dat je contact opneemt. Dat is niet de bedoeling. Ik zie dat ik wel elke bundelwijziging mogelijk voor je kan doorvoeren. Kun je eens opnieuw inloggen? Inflatie van 2019 komt inderdaad op jouw huidige abonnement. In het artikel Waarom is mijn abonnement duurder door de inflatiecorrectie? lees je meer. Mocht je nog vragen hebben? Sta ik voor je klaar!
Opnieuw inloggen heeft geen nut. Via de website lukt overigens het wel. Daar kan ik wel mee leven.
Ik heb direct na de inflatiecorrectie mijn bundel gewijzigd, dus ik dacht dat ik er voorgoed vanaf was.😉

mvg, Jasper
Reputatie 5
Badge +9
Ah, wel erg vreemd, maar fijn dat het via de website wel lukt. Met een bundelwijziging zorg je er inderdaad voor dat je uit nieuwe bundels kiest. Hierbij zie je inflatie correctie niet meer terug. Ik zie inderdaad ook dat je dit hebt gedaan. De reden dat dit bij jouw startbedrag wordt opgeteld is omdat dit jouw 'nieuwe' abonnementskosten zijn geworden. De inflatiecorrectie wordt toegepast op jouw abonnement.

Reageer