Beantwoord

oude contracten

  • 8 May 2020
  • 7 reacties
  • 528 keer bekeken

goede dag kan ik al mijn oude contracten ontvangen... is nodig voor claim mobiel gaat om contracten 2013 tot 2016

icon

Beste antwoord door Merve 12 May 2020, 13:37

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Dusko. Ik kijk graag met je mee, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via jouw Ik-Ben omgeving. Kan je in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer versturen van het contract dat je wilt ontvangen?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @dusko! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Wij kunnen alleen contracten nasturen die na 1 maart 2015 zijn afgesloten. In mijn systeem zie ik dat je met het nummer sinds 2016 actief bent bij Ben. Ik stuur jouw eerste contract bij Ben op via de mail. 

Hoi @dusko! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Wij kunnen alleen contracten nasturen die na 1 maart 2015 zijn afgesloten. In mijn systeem zie ik dat je met het nummer sinds 2016 actief bent bij Ben. Ik stuur jouw eerste contract bij Ben op via de mail. 

bedankt maar heb geen mail ontvangen

Reputatie 5
Badge +9

Hi Dusko! Deze e-mail is gister naar je verzonden om 13:36. Kun je misschien even kijken in de spam?

hoi ik kan het nergens vinden ook niet in spam

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @dusko! Ik heb jou een privébericht gestuurd. 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Dusko. Ik heb jouw e-mailadres aangepast en je opnieuw het contract verzonden. Heb je hem kunnen ontvangen?

Reageer