Beantwoord

Studentenkorting krijgen

  • 1 March 2019
  • 2 reacties
  • 1463 keer bekeken

Hallo Ben,

ik heb 1.5 jaar geleden een abbonement voor mijn dochter afgesloten omdat ze toen nog geen 18 was.
Ze is nog steeds geen 18, maar ze studeert al wel. Kunnen we nu (met terugwerkende kracht vanaf september 2018) alsnog de studentenkorting krijgen?
icon

Beste antwoord door Wietske 4 March 2019, 09:50

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Wietske, nu is het duidelijk voor me. Het abonnement staat inderdaad op mijn naam, dat zullen we straks ook gaan overzetten wanneer ze 18 wordt. En we zullen op tijd voor het verlengen (4 maanden voor einde 24 maand abonnement) de studentenkorting aanvragen via de link.
Bedankt,
Peter.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Peter, leuk om te lezen dat jouw dochter Ben klant is! Als student wil ze natuurlijk graag gebruik maken van Studentenkorting. Helaas is dit niet met terugwerkende kracht mogelijk. Om gebruik te kunnen maken van Studentenkorting heb je een studentenpas nodig. Je geeft aan dat ze nog geen 18 jaar is dus ik ga er vanuit dat het abonnement op naam staat van iemand anders, die meerderjarig is. Ook dan kun je gebruik maken van Studentenkorting door haar studentnummer door te geven.

Zij kan gebruik maken van deze korting door haar abonnement te verlengen via www.ben.nl/student. Hiervoor dient haar bestaande abonnement wel een maandelijks opzegbaar abonnement te zijn. Heeft ze nu een 24 maanden abonnement? Dan kan ze deze al vanaf 4 maanden voor het einde van haar abonnement verlengen via www.ben.nl/stident. Het nieuwe Studentenabonnement gaat dan van start wanneer haar huidige 24 maanden abonnement is afgelopen.

Reageer