Sinds een ongeveer anderhalve maand merk ik dat, wanneer mijn telefoon via het mobiele netwerk internetverbinding maakt, ik geen werkend internet krijg bij 3g, maar wel bij H/H+. Mijn telefoon laat wél zien dat hij verbonden is met 3g, maar niets dat internet nodig heeft werkt dan. Ik heb een Samsung S4 mini, die ik een paar dagen geleden terug heb gezet naar fabrieksinstellingen. Ik heb ook mijn telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart, het internet handmatig ingesteld en geprobeerd om handmatig een mobiel netwerk te kiezen (geen van de 4 opties wilde verbinding maken, ik kreeg alleen verbinding als ik de telefoon automatisch een netwerk liet kiezen).
In Nederland werkte het volgens mij wel, maar ik ben daar al even niet geweest (over ruim twee weken ben ik daar weer). Ik ben in de EU en tot december vorig jaar werkte het internet naar behoren (soms had ik geen internet, maar dan gaaf mijn telefoon ook aan geen verbinding te hebben). Het kan zijn dat het probleem zich al langer voor doet, maar ik ben van December tot Mei buiten enig mobiel bereik geweest vanwege reizen.
icon
Beste antwoord door Jill 29 juni 2018, 10:38
Hi Amma, ai dat is niet handig.H+ netwerk zou eigenlijk wat sneller moeten zijn dan 3G netwerk, maar dit ervaar jij heel anders lees ik. In welk land verblijf je momenteel? Dan kan ik voor je kijken met welk netwerk je het best kan verbinden.
Bekijk origineel