Beantwoord

4G doet het (alweer) niet

  • 18 May 2019
  • 3 reacties
  • 442 keer bekeken

Hallo,

mijn 4G werkt niet en als ik gebeld wordt, staat er dat een onbekend nummer mij belt, hoewel de instellingen van beide hier niet naar staat. Nu is dit al een keer eerder gebeurd en na een reset van mijn kaart en een aantal instellingen opnieuw in te stellen is het weer gelukt om gebruik te maken van het 4G netwerk en hd ik ook geen problemen meer met het bellen. Nu heb ik alle instellingen weer op dezelfde manier ingesteld, maar hlaas heeft dit niet geholpen. Zou er een reset uitgevoerd kunnen worden op mijn sim kaart? Misschien zal dat dit keer weer werken.

Mvg,
Ezra
icon

Beste antwoord door Merve 22 May 2019, 09:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Ezra! Wat vreemd dat je dit weer ervaart. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan kijk ik het meteen voor je na.
Hi Ezra! Wat vreemd dat je dit weer ervaart. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan kijk ik het meteen voor je na.

Het is nu gelukt om gebruik te maken van het 4G netwerk. Helaas heb ik nog een probleem. Dit keer gaat het om gebeld worden. Als ik gebeld wordt, kan ik niet zien wie mij belt en krijg ik te zien dat ik door 'onbekend' gebeld wordt. Wel kan ik anderen bellen zonder enig probleem. Dit heb ik ook al een keer gehad, maar toen werkte het opeens weer zonder dat ik precies wist wat hieraan gedaan was. Is hier toevallig nog een toppic over? Moet ik nog meer instellingen aanpassen? Zo niet, weet u wat hier anders aan gedaan kan worden?

Mvg,
Ezra
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Ezra,

In ieder geval fijn om te lezen dat het probleem met 4G is opgelost. Wel vreemd dat alle beller onbekend worden getoond. Ik zie namelijk dat de nummerweergave wel aanstaat voor gebeld worden. Alsnog heb ik hier een reset op geplaatst. Zou je het toestel uit en aan kunnen zetten? Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.

Reageer