Beantwoord

4G netwerk in Duitsland

• 6 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 635 keer bekeken

Ik ben in Duitsland, en als ik naar de lijst met beschikbare netwerken in mijn telefoon ga dan zie ik hier gewoon 4G netwerken beschikbaar van vodafone.de en telekom.de . Als ik echter op een van de netwerken druk om me hierop aan te melden/ te registreren, dan verbind mijn telefoon met de 2G variant van het respectievelijke netwerk. Het is dus heel raar, want mijn telefoon heeft kennelijk wel de juiste frequenties om 4g netwerk hier te ontvangen, maar verbind niet met het 4g netwerk. Ik heb ook gewoon 4g in mijn bundel dus daar ligt het niet aan
icon

Beste antwoord door Jill 6 augustus 2018, 13:43

Hi volbeda070, ik heb het hier ook voor je opgezocht Onze simkaart gaat via het Vodafonenetwerk niet op 4G. Heb je in de lijst van beschibare netwerken ook T-Mobile staan? Op het netwerk van T-Mobile zou je wel 4G ontvangst moeten hebben. Het zou aan de plek waar je bent kunnen liggen als het bereik voor internet niet optimaal is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi volbeda070, ik heb het hier ook voor je opgezocht Onze simkaart gaat via het Vodafonenetwerk niet op 4G. Heb je in de lijst van beschibare netwerken ook T-Mobile staan? Op het netwerk van T-Mobile zou je wel 4G ontvangst moeten hebben. Het zou aan de plek waar je bent kunnen liggen als het bereik voor internet niet optimaal is.
Hi Jill, Nee T-Mobile 4g is hier niet. Wel telekom.de 4g, of doet de simkaart het ook niet op dit netwerk?
Reputatie 5
Badge +12
Helaas niet. De gastnetwerken waar wij in Duitsland gebruik van maken zijn E-Plus, Telefonica, T-Mobile en Vodafone. Alleen via T-Mobile kan je op het 4G netwerk 🙂

Reageer