4G werkt niet op mijn nieuwe telefoon

• 26 november 2017
  • 9 reacties
  • 524 keer bekeken

Kan het zijn dat ik doordat mijn telefoon uit amerika komt dat mijn 4g niet werkt? Heb verder alles op deze pagina al geprobeerd.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen luukbergman.lb! Wat onwijs balen dat 4G niet lijkt te werken op jouw nieuwe telefoon, als het toestel uit Amerika komt is de kans inderdaad heel groot dat deze niet geschikt is voor het Nederlandse 4G netwerk, ik vraag het graag voor je na. Om welke mobiele telefoon gaat het?
Hi rox, het is de huawei p10 lite
Luuk
Reputatie 7
Badge +7
Hmmm dan zou het gewoon moeten werken Luuk! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Hi rox! Ik was er bijna, totdat ik erachterkwam dat ik mijn micro sim had uitgedrukt tot een nano sim waardoor hij niet meer in mijn honor 6 past. Ik weet wel dat ik hiervoor wel 4g op de honor 6 had. Ook heb ik de p10 lite opnieuw opgestart maar zonder resultaat
Reputatie 7
Badge +7
Hmmm dat kun je nog proberen om deze stapjes te doorlopen met je Huawei P10 Lite. Als dat ook niet helpt dan is de kruistest ( sim in andere telefoon) echt noodzakelijk om zeker te weten of het probleem door je sim of door je toestel wordt veroorzaakt.

Het kan namelijk zijn dat jouw simkaart is beschadigd tijdens het overzetten van de ene naar de andere telefoon.
Oke, ga ik proberen.
Dankje voor je hulp!
Reputatie 7
Badge +7
Je bent een topper Luuk! Houd me op de hoogte #Benbenieuwd
Hee rox, ik heb geen gelegenheid meer gevonden om mn simkaart in een andere telefoon te testen.. maar eigenlijk bevalt 3g me ook wel beter, mijn data gaat er namelijk een stuk langzamer doorheen. Ik heb wel nog een vraagje, ik betaal nu 10euro voor 1gb, 300bel/sms en 1000extra sms (sim only,maandelijks). Maar ik gebruik nooit meer dan 100bel/sms en kan ook wel zonder 4g dus, is er mss een optie met meer gb, en wel maandelijks opzegbaar voor mij? Alvast bedankt! Groetjes Luuk
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Luuk, mijn collega Rox is fijn aan het genieten van haar welverdiende vakantie! In het systeem zie ik dat je gister een wijziging hebt aangevraagd van de bundel. Een verlaging of een volledige verwijdering van een onderdeel van de bundel gaat op de eerste dag van de nieuwe kalendermaand van start. Als ik je nog ergens bij zou kunnen helpen, geef dan gerust een gil!

Reageer