Beantwoord

4G werkt nog niet na aanschaf internetbundel

• 22 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 119 keer bekeken

Gisteren heb ik mijn abonnement aangevuld met een internetbundel met de optie 4G. Netwerkinstellingen resetten en de telefoon aan- en uitzetten werkt niet.
Bij andere topics lees ik dat het resetten van de Sim kan werken. Kan ik dit zelf doen of een medewerken van Ben?
icon

Beste antwoord door Jill 22 augustus 2018, 12:30

Hi Pytyrr, de 4G bundel moet natuurlijk wel gewoon werken! Ik heb het voor je nagekeken en zag dat de 4G bundel nog niet actief was. Nu is hij wel actief. Als je jouw toestel uit/aan zet dan kun je gebruik maken van 4G.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Pytyrr, de 4G bundel moet natuurlijk wel gewoon werken! Ik heb het voor je nagekeken en zag dat de 4G bundel nog niet actief was. Nu is hij wel actief. Als je jouw toestel uit/aan zet dan kun je gebruik maken van 4G.
Dag Jill. Het is me nog niet gelukt. Alle instellingen op de telefoon staan op 4G, Wifi is uit en de telefoon is helemaal uit en aan gegaan.
Reputatie 5
Badge +7
Ai, zou je nog een keer jouw telefoon uit en aan willen zetten? Zie je nu nog steeds 3G in beeld staan?
nog steeds 3G .....
Reputatie 5
Badge +7
Welke telefoon gebruik je? Dan kan ik je een link sturen om de instellingen te controleren.
iPhone 5
Alleen 3G doet het
ik zie in mijn mail alleen instellingen die niet te maken hebben met 4G
Reputatie 5
Badge +7
In deze link kun je lezen hoe je het netwerk kunt herstellen. Zou je dat willen proberen.

Reageer