Beantwoord

Alle oproepen komen onbekend binnen

  • 30 August 2019
  • 8 reacties
  • 1476 keer bekeken

Ik heb deze maand mijn abonnement verlengd bij ben.nl. Nu is alleen het probleem ontstaan dat iedereen die mij belt als onbekend wordt weergeven. Ook de mensen die tussen mijn contacten staan. Hoe kan ik dit verhelpen?
icon

Beste antwoord door Romy 11 September 2019, 13:13

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi zou je dat bij mij ook kunnen doen, aub??
Hoe komt dit??
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik kijk even met je mee. Ik zie dat je meerdere aansluitingen actief hebt. Kun je me de laatste twee cijfers van het nummer geven waar het om gaat. Dit probleem komt doordat er een issue is geweest waardoor een aantal klanten alle inkomende gesprekken zagen als onbekend, sorry hiervoor!
290
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @p.geurtz9! Bedankt voor het doorgeven. Ik heb het voor je gereset. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik wens je een mooie dag toe.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! We hebben nog geen antwoord mogen ontvangen en ik hoop hiermee dat het probleem verholpen is. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter, dan help ik je verder!

Ik heb exact hetzelfde probleem!

Ook ik heb onlangs mijn abonnement verlengd

Kan iemand mij hiermee helpen? 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Danielle. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad via de telefonische klantenservice en dat zij jou verder hebben geholpen met jouw probleem. Mocht er nog iets zijn waar ik je mee kan helpen, hoor ik dat natuurlijk graag!

Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Wat onhandig dat alle inkomende oproepen anoniem binnenkomen. Dat zou niet moeten, sorry hiervoor. Ik heb meteen een reset uitgevoerd . Zou je even je toestel opnieuw kunnen herstarten? Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.

Reageer