Beste antwoord door Wietske
Anonieme beller blokkeren?
Ik word steeds anoniem gebeld deze week. Dit is zelfs s’nachts gebeurd, waardoor ik dan wakker wordt. Kan ik deze anonieme beller ook blokkeren?
Begrijpelijk dat je hier veel hinder van ondervindt, Kaspersnathalie 😞 Sta je wel al aangemeld bij het bel-me-niet register? Al neem ik aan dat er 's nachts geen bedrijven bellen natuurlijk 😉 Wij kunnen de overlast voor je onderzoeken. Het is hierbij wel van belang dat er minimaal een aantal gesprekken zijn beantwoord, zodat ze zijn geregistreerd op het netwerk. Niet-beantwoorde oproepen kunnen we namelijk niet onderzoeken. Het overlastformulier vind je hier.
Bekijk origineel
Begrijpelijk dat je hier veel hinder van ondervindt, Kaspersnathalie 😞 Sta je wel al aangemeld bij het bel-me-niet register? Al neem ik aan dat er 's nachts geen bedrijven bellen natuurlijk 😉 Wij kunnen de overlast voor je onderzoeken. Het is hierbij wel van belang dat er minimaal een aantal gesprekken zijn beantwoord, zodat ze zijn geregistreerd op het netwerk. Niet-beantwoorde oproepen kunnen we namelijk niet onderzoeken. Het overlastformulier vind je hier.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.