Beantwoord

Bel netwerk valt weg als ik gebeld wordt

  • 3 February 2020
  • 28 reacties
  • 1378 keer bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Brouwer! Wat onhandig dat je dit ervaart. De chat is altijd open, maar mocht je geen mogelijkheid krijgen om een gesprek te krijgen wordt je in de wacht gezet. Het kan zijn dat je dan even moet wachten! Ik zal je een nieuwe simkaart toesturen in de hoop dat het hiermee zal worden opgelost. Mocht dit niet het geval zijn laat dan een berichtje achter. Sorry voor het ongemak.

Heb je dit probleem op 1 locatie of meerdere locaties? Gebeurt dit zowel binnenshuis als buitenshuis?

 Doe eens een kruistest wanneer mogelijk, dan kom je erachter of het de simkaart is of je telefoon om te beginnen.


Bedankt voor je antwoord.

Ik heb het op meerdere locaties gehad (zelfs verschillende steden), zowel binnen als buitenshuis.

Het rare is dat dit, op dezelfde telefoon eerst gewoon goed ging en geen problemen hiermee had. En ineens sinds misschien 1 of 2 weken wel. Het zou dus wel raar zijn als het uit het niks aan het toestel zou liggen als het voorheen wel goed erop ging. Ook heb ik geen updates o.i.d. uitgevoerd waar het misschien aan had kunnen liggen.

Reputatie 4
Badge +4

Heb je dit probleem op 1 locatie of meerdere locaties? Gebeurt dit zowel binnenshuis als buitenshuis?

 Doe eens een kruistest wanneer mogelijk, dan kom je erachter of het de simkaart is of je telefoon om te beginnen.

Reageer