Beantwoord

Bellen in het buitenland

• 23 december 2018
  • 5 reacties
  • 216 keer bekeken

Goedemorgen, ik ben op Tenerife (Spanje) met vakantie en het lukt mij niet om te bellen. Is de instelling van mijn telefoon wel goed?

MVG
Laura
icon

Beste antwoord door Jill 24 december 2018, 11:03

Hi Laura, oh wauw Tenerife daar zal het vast een stukje warmer zijn dan hier! Ik heb de instellingen voor je nagekeken en zie dat deze allemaal goed staan. Zou je eens willen kijken of je het netwerk handmatig kan instellen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Laura, oh wauw Tenerife daar zal het vast een stukje warmer zijn dan hier! Ik heb de instellingen voor je nagekeken en zie dat deze allemaal goed staan. Zou je eens willen kijken of je het netwerk handmatig kan instellen?
Hallo,
zelfde probleem maar vanuit Thailand.
voicemail bellen lukt wel, maar een vast nummer bellen gaat niet.
Ik krijg een bandje met het bericht dat mijn telefoonnummer niet aangesloten is op het netwerk? Heel vreemd, ik heb wel bereik en kan wel gebeld worden en sms ontvangen.

alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +9
Hi Martine. Ook jouw instellingen staan helemaal goed. Kun je het netwerk eens handmatig selecteren en vervolgens jouw toestel opnieuw opstarten? Let er wel op, dat je in Thailand gebruik maakt van diensten buiten de bundel!
Bedankt voor de reactie. Het heeft niet gewerkt. Ik krijg nog steeds een (heel duur) bericht dat mijn telefoonnummer niet is aangesloten bij t netwerk.
graag een andere oplossing

bedankt
Reputatie 5
Badge +9
Hi. Vervelend dat het niet gewerkt heeft. Ik heb je een e-mail verstuurd met verdere instructies. Sorry voor het ongemak.

Reageer