Beantwoord

Bellen is niet mogelijk

  • 20 januari 2019
  • 9 reacties
  • 577 keer bekeken

Ik kan niet bellen.
icon

Beste antwoord door Shanna 21 januari 2019, 14:46

Hi! Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk van je Ben abonnement gebruik wilt maken. Dit kan jij vanaf 16-02-2019. Vanaf die datum zal je nummer worden overgezet naar Ben ☺
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hi! Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk van je Ben abonnement gebruik wilt maken. Dit kan jij vanaf 16-02-2019. Vanaf die datum zal je nummer worden overgezet naar Ben ☺

Ik vind dit nog fijn dat ik

niet Kan bellen 

ik ben

wel hoogzwangere vrouw dus als er wat is kan ik geen een bellen zo hoor dus ik hoop dit snel opgelost word hoor ik loop al naar de laatste lootjes hoor 

Ik kan hier in Lippenhuizen helemaal niet bel met mijn abonnement van juillie en heb al via chet contact met jullie gehad maar is niet veranderd wat gaan jullie hier aan doen

 

theresia k

Reputatie 5
Badge +6

Hi Jolanda. Gisteren hebben we last gehad van een storing, sorry hiervoor. Inmiddels zou je weer gebruik moeten kunnen maken van je abonnement. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart?

Reputatie 5
Badge +6

Hi Theresia. Ik zie hier dat je contact hebt gehad over het betalen van een factuur. Heb je nergens bereik of slechts op één locatie?

Ik heb in mijn woonplaats geen kontakt

 

 

theresia kienjet

Reputatie 5
Badge +6

Kun je eens jouw netwerk instellingen handmatig instellen? 

Hoe moet dat

Reputatie 4
Badge +6

Hi @kienjet71! Je kunt hier lezen hoe je handmatig een netwerk kunt instellen.

Reageer