Beantwoord

Bellen is niet mogelijk

  • 20 January 2019
  • 11 reacties
  • 645 keer bekeken

Ik kan niet bellen.
icon

Beste antwoord door Shanna 21 January 2019, 14:46

Bekijk origineel

11 reacties

Ik zit bij de abbo ben en ik probeer mensen te bellen maar als ik mensen probeer te bellen zegt die dat ik de klantenservice moet gaan bellen vindt het een beetje raar want ik heb onbeperkt bellen en Sms

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Esmea,

Ik help je graag verder om te zien waar deze meldingen vandaan komen. Zou je hiervoor je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen in een privébericht? Je kunt dit bericht sturen naar dit profiel.

Reputatie 3
Badge +2
Hi! Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk van je Ben abonnement gebruik wilt maken. Dit kan jij vanaf 16-02-2019. Vanaf die datum zal je nummer worden overgezet naar Ben ☺️

Ik vind dit nog fijn dat ik

niet Kan bellen 

ik ben

wel hoogzwangere vrouw dus als er wat is kan ik geen een bellen zo hoor dus ik hoop dit snel opgelost word hoor ik loop al naar de laatste lootjes hoor 

Ik kan hier in Lippenhuizen helemaal niet bel met mijn abonnement van juillie en heb al via chet contact met jullie gehad maar is niet veranderd wat gaan jullie hier aan doen

 

theresia k

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jolanda. Gisteren hebben we last gehad van een storing, sorry hiervoor. Inmiddels zou je weer gebruik moeten kunnen maken van je abonnement. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Theresia. Ik zie hier dat je contact hebt gehad over het betalen van een factuur. Heb je nergens bereik of slechts op één locatie?

Ik heb in mijn woonplaats geen kontakt

 

 

theresia kienjet

Reputatie 5
Badge +9

Kun je eens jouw netwerk instellingen handmatig instellen? 

Hoe moet dat

Reputatie 5
Badge +6

Hi @kienjet71! Je kunt hier lezen hoe je handmatig een netwerk kunt instellen.

Reageer