Beantwoord

Bellen naar buitenland

• 22 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 186 keer bekeken

Hallo,

sinds juni heb ik een abonnement bij ben en betaal iedere maand netjes mijn kosten. Nog steeds is het mij toegestaan naar het buitenland te bellen. Kan dit zo snel mogelijk vrijgeschakeld worden?

Bedankt
icon

Beste antwoord door Shanna 23 oktober 2018, 10:37

Hoi Irene, ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Kan je je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart? Je kan dan weer naar het buitenland bellen 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Het werkt! Dankjewel Romy:)

Fijn om te horen! Ik wens je nog een fijne dag! 🙂
Het werkt! Dankjewel Romy:)
Reputatie 5
Badge +9
Goedemiddag,
Ik zit helaas met hetzelfde probleem. Ik heb al een paar maanden een abonnement, maar ik kan nog steeds niet naar het buitenland bellen. Ik krijg te horen dat het niet toegestaan is. Kan je mij misschien ook helpen?
Groeten,
Milou

Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of hij het dan wel doet!
Goedemiddag,
Ik zit helaas met hetzelfde probleem. Ik heb al een paar maanden een abonnement, maar ik kan nog steeds niet naar het buitenland bellen. Ik krijg te horen dat het niet toegestaan is. Kan je mij misschien ook helpen?
Groeten,
Milou
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Irene, ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Kan je je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart? Je kan dan weer naar het buitenland bellen 🙂

Reageer