Beantwoord

Betaalde sms diensten

  • 27 January 2019
  • 11 reacties
  • 4053 keer bekeken

Hallo, regelmatig stuur ik de oplossing van de Kampioen puzzel in per sms naar 3010. Ik krijg alleen geen ontvangstbevestiging. Ook zie ik geen extra kosten op mijn rekening (bijvoorbeeld op die van oktober 2018). Staat smsen naar dit soort nummers wel aan?
icon

Beste antwoord door Wietske 28 January 2019, 11:20

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Ronald, altijd leuk om kans te maken op zo'n leuke prijs! Ik zie dat er nog een blokkade op deze dienst staat. Die heb ik zojuist voor je verwijderd. Na het herstarten van jouw telefoon kan je weer gebruik maken van de premium sms-dienst. Ik wens je alle geluk toe!
Wat een vrolijke reactie!
Helaas maakte ik dus geen kans op een mooie prijs. De dienst had naar mijn idee gewoon aan moeten staan. Waarom stond dit uit?
Ik had wel zin in een weekendje weg of bijvoorbeeld een leuke ANWB picknickmand.
Jammer!
Reputatie 5
Badge +12
Ai jammer, misschien heb je met je volgende prijsvraag meer geluk! We blokkeren deze dienst standaard om klanten te beschermen tegen hoge buitenbundelkosten. Het is dus wel mogelijk om de blokkade door ons te laten verwijderen.
Beste Ben,

Graag wil ik ook van deze blokkade voor SMS diensten af. Ik doe ook regelmatig mee met prijsvragen en weet nu waarom ik niks terug krijg, gezien de bovenstaande reacties. Ik kan het in mijn eigen Ben account niet vinden 'deblokkeren' , groeten van Hanna
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb dit voor je gewijzigd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat je me even weten of dit gelukt is? Daarnaast heb ik jouw gebruikersnaam aangepast in verband met jouw eigen privacy.
Hoi,

Ik was opzoek naar deze topic. Ik stuit ook tegen dit 'probleem'aan en wil de SMS blokkade uitgezet hebben. Alvast dank!
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb dit voor je nagekeken. Er stond een blokkade op jouw simkaart. Ik heb hem voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten.
Ook ontdekt waarom ik niets terug kreeg van de kampioen. Zou deze blokkade ook van mijn simkaart verwijdert kunnen worden?
Reputatie 5
Badge +6
Hi Manon! Wat vreemd dat jij geen betaalde sms'jes kunt ontvangen. Jij hebt namelijk geen blokkade. Zou je de simkaart is in een ander toestel kunnen proberen?

Hier hetzelfde probleem en vind het behoorlijk vervelend worden. Moet stemmen op mijn zusje voor een miss verkiezing en kan geen eens sms'en.

 

Vorige keer ook al zoiets achterlijks met jullie gehad. Moest hoognodig naar de Nederlandse ambassade in Egypte bellen, ben ik bijna tot een conclusie gekomen met de desbetreffende persoon cancelen jullie gewoon mijn telefoontje. Moest ik nogmaals terug bellen en jullie deden het gewoon opnieuw, alleen dat keer sloten jullie heel mijn abonnement af.

We zijn volwassen mensen en kunnen prima zelf beslissen over onze buiten de bundel kosten. Die blokkades en alles moeten echt een keer ophouden want het begint aardig vervelend te worden! 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Xtijgertjuhx! Ojeej, ik kan me voorstellen dat je dat gebruik wilt maken van betaalde sms-diensten. Er stond inderdaad een blokkade hiervoor. Dit heb ik voor je voor je verwijderd. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Succes met de verkiezing! Hopen dat je zusje eerste wordt:blush:

Reageer