Beantwoord

Contacten zijn anoniem als ze bellen

• 12 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 196 keer bekeken

Sinds een poosje zijn mijn contacten Anoniem als ze me bellen, voor zover ik weet staat alles correct bij de instellingen.
icon

Beste antwoord door Wietske 15 oktober 2018, 10:01

Sinds een poosje zijn mijn contacten Anoniem als ze me bellen, voor zover ik weet staat alles correct bij de instellingen.

Het kan inderdaad voorkomen dat de nummerweergave van gesprekken opeens niet juist meer wordt weergegeven. Dit probleem ontstaat doordat er op het netwerk iets niet goed staat. Dit is gelukkig door ons eenvoudig op te lossen. Hiervoor heb ik alleen wel eerst jouw gegevens nodig. Zou je mij daarom via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer? Dan help ik je verder.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hey Paddenstoel,

Beld echt iedereen je anoniem? Of zijn het bepaalde mensen. Want mocht het laatste geval bij jou van toepassing zijn dan hebben zij mogelijk dat bij zichzelf ingesteld.

Fjne avond nog!
Nee, zoals er staat, iedereen!
Reputatie 5
Badge +4
Dan zijn er vemoedelijk 2 opties.

Of iedereen die jou (mobiel) belt heeft zijn beller-id uitgeschakeld, wat me al sterk lijkt. Daar verwijst Johrick naar.

Of er staat vermoedelijk iets niet goed ingesteld bij Ben en een moderator zal zorgen dat dat weer correct wordt gezet
Reputatie 5
Badge +12

Het kan inderdaad voorkomen dat de nummerweergave van gesprekken opeens niet juist meer wordt weergegeven. Dit probleem ontstaat doordat er op het netwerk iets niet goed staat. Dit is gelukkig door ons eenvoudig op te lossen. Hiervoor heb ik alleen wel eerst jouw gegevens nodig. Zou je mij daarom via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer? Dan help ik je verder.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw gegevens inmiddels ontvangen en de instellingen op het netwerk hersteld. Wanneer je jouw toestel herstart dan zal je zien dat de gesprekken weer volgens jouw contactenlijst weergegeven worden 🙂
Super, hij geeft weer aan wie er held, bedankt voor het resetten!

groetjes Jose
Reputatie 5
Badge +12
Top! Dankjewel voor de update en fijn dat het geholpen heeft 🙂

Reageer