Beantwoord

Dit nummer is niet in gebruik

  • 5 juni 2020
  • 3 reacties
  • 475 keer bekeken

Ongeveer twee maanden geleden ben ik overgestapt van Telfort/KPN naar Ben, met nummerbehoud.
Sindsdien kan een aantal mensen mij niet meer bellen. Van het KPN netwerk lijkt het goed te gaan, maar Vodafone bijvoorbeeld niet. Ook ontvang ik van sommige platforms geen SMS zodat account verificatie onmogelijk is.

Graag hulp! 

icon

Beste antwoord door Romy 5 juni 2020, 15:27

Hi Boudewijn, leuk dat je bent overgestapt! Wel erg onhandig dat je dit probleem ervaart :disappointed_relieved:  Zou je via https://www.ben.nl/dekkingskaart een klacht in kunnen vullen? Op die manier kunnen mijn collega's van de technische dienst contact met je leggen en dit voor je oplossen. Sorry voor dit ongemak!

Bekijk origineel

3 reacties

Zondag een klacht ingediend en vandaag bericht dat er e.e.a. was gewijzigd. Getest met de nummers die onbereikbaar gaven en het lijkt erop dat het is opgelost. Dank voor de snelle fix!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Boudewijn, leuk dat je bent overgestapt! Wel erg onhandig dat je dit probleem ervaart :disappointed_relieved:  Zou je via https://www.ben.nl/dekkingskaart een klacht in kunnen vullen? Op die manier kunnen mijn collega's van de technische dienst contact met je leggen en dit voor je oplossen. Sorry voor dit ongemak!

Reputatie 5
Badge +9

Fijn om te horen, Boudewijn! Veel plezier met je abonnement en een fijn weekend gewenst :blush:

Reageer