Beantwoord

geen 4g bereik met BEN

  • 4 February 2019
  • 5 reacties
  • 242 keer bekeken

Mijn telefoon heeft geen 4g bereik, terwijl op dezelfde locatie mijn zoon wel bereik heeft. Hij zit bij Youfone ik zit bij BEN.
Nog even op de dekkingskaart zitten puzzelen. Wij wonen in het buitengebied. In de polder prima dekking, volgens de kaart. Maar waar huizen staan, zijn er lichte vlekken.
Waarom kan BEN geen goede dekking bieden?
icon

Beste antwoord door Friesian 5 February 2019, 08:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
T was niet persoonlijk bedoeld. Ik reageerde op jouw reactie, niet op jou zelf.
Jij ook een fijne dag.


Hi David. Jammer dat je de informatie van een van onze meest gewaardeerde Superusers niet ten harte neemt. Echter is dit wel het correcte antwoord op jouw vraag. Om jouw signaalsterkte te verbeteren, kun je er voor kiezen om jouw netwerk instellingen handmatig in te stellen. Laat me weten of dit verschil heeft kunnen maken.
T was niet persoonlijk bedoeld. Ik reageerde op jouw reactie, niet op jou zelf.
Jij ook een fijne dag.
Reputatie 4
Badge +4
Sorry. Dit is onzin. Ik begrijp ook wel waarom signaal sterker of zwakker kan zijn. Maar Youfone heeft op precies dezelde locatie wel 4g. Mijn vraag is dan ook: waarom kan BEN geen goede dekking bieden?
Ik schrijf ook niet naar jou dat je onzin schrijft.

Wanneer je op deze manier begint rest me enkel je nog een fijne dag te wensen.
Sorry. Dit is onzin. Ik begrijp ook wel waarom signaal sterker of zwakker kan zijn. Maar Youfone heeft op precies dezelde locatie wel 4g. Mijn vraag is dan ook: waarom kan BEN geen goede dekking bieden?
Reputatie 4
Badge +4
Dit kan verschillende oorzaken hebben. De gebruikte frequentie van de mast, afstand mast tot locatie en ook de plaatselijke obstakels zoals bijvoorbeeld beton, isolatiemateriaal.

Reageer