Beantwoord

Geen 4G meer

• 4 juli 2018
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Beste heer, mevrouw,

Ik had een bundel wijziging gedaan via de e-mail, deze was niet doorgekomen daarna gebeld om dit telefonisch in orde te maken alles doorgenomen en nu hadden we in een keer twee dezelfde contracten.
Medewerkster vond dit raar twee dezelfde contracten, maar daardoor hebben we helemaal meer geen 4g dit al ruim een week we zouden op de hoogte gebracht worden maar helaas nog steeds niks gehoord
Graag contact goed in orde maken dat we gewoon weer gebruik kunnen maken van onze bundels.

Mvg
icon

Beste antwoord door Jill 4 juli 2018, 14:37

Hi Colijn, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb het voor je nagekeken en kan geen bijzonderheden vinden. Ik heb de instellingen op de simkaart een reset gegeven. Zou je jouw telefoon helemaal uit/aan willen zetten? Ik zie dat het dubbele contract er inmiddels uit gehaald is.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Colijn, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb het voor je nagekeken en kan geen bijzonderheden vinden. Ik heb de instellingen op de simkaart een reset gegeven. Zou je jouw telefoon helemaal uit/aan willen zetten? Ik zie dat het dubbele contract er inmiddels uit gehaald is.

Reageer