Beantwoord

geen data of gebeld worden of bellen in griekenland

  • 22 May 2021
  • 3 reacties
  • 190 keer bekeken

Ik kan niet bellen of gebeldt worden, en ik heb geen internet in Griekenland. Ik stond gisteravond voor het appartement alleen waar ik verblijf. Gelukkig was mijn taxi chaffeur zo aardig om mij te helpen. ik vlieg vandaag weer naar een eiland en zou toch heel graag internet willen en gebeldt worden of kunnen bellen. Dat dit niet nog een keer gebeurd ben hier egt niet blij om. Veel stress op mijn vakantie aangekomen hellaas. Misschien dat het geblokkeert is ? Ik heb ookal geprobeert om het zelf intestellen zonder resultaat helaas. Ik heb gelukkig wifi hier. 

 

Groetjes ! 

icon

Beste antwoord door Jolijn 14 June 2021, 11:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Maureen24! Sorry voor mijn late reactie. Is het inmiddels opgelost?

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Maureen24,

Helaas hebben we geen reactie meer ontvangen. Hopelijk ben je inmiddels via een ander kanaal verder geholpen. Mocht je nog andere vragen hebben, kun je altijd een berichtje sturen. Ik zal voor nu deze reactie als antwoord aangeven op dit topic. Ik wens je een fijne dag toe!

Het is belangrijk behalve roaming ook internationaal roaming aan zetten in je toestel. Dit is verschillend per merk, en soms uitvoering en versie besturingssysteem.

Als je deze gegevens hebt, kan ik je misschien verder helpen.

Reageer