Beantwoord

Geen internet in het buitenland

• 28 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik ben in Spanje en ondanks alle pogingen, zoals resetten van internet instellingen en opnieuw opstarten en verschillende providers proberen, lukt het mij niet om internet te activeren.
Mijn toestel is een Huawei 8 en het lijkt er op, dat ondanks de EU afspraken de providers het internet voor buitenlandse gebruikers blokkeren.
Het heeft mij al veel tijd gekost en ik hoop dat Ben mij een oplossing kan bieden.
Bij voorbaat hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Jill 29 augustus 2018, 10:27

Hi Poolfred, jeetje dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wel fijn dat je al het een en ander hebt uitgeprobeerd. Ik heb de instellingen voor het buitenland een reset gegeven. Zou je jouw telefoon helemaal opnieuw willen opstarten? Ik hoor graag of het heeft geholpen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Poolfred, jeetje dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wel fijn dat je al het een en ander hebt uitgeprobeerd. Ik heb de instellingen voor het buitenland een reset gegeven. Zou je jouw telefoon helemaal opnieuw willen opstarten? Ik hoor graag of het heeft geholpen.
Hi Jill, bedankt voor je hulp, jouw oplossing werkt prima, dus ik kan weer volop gebruik maken van internet. Ik wens je een fijne dag.
Reputatie 5
Badge +7
Ah helemaal super! Veel plezier nog in Spanje!

Reageer