Beantwoord

Geen internet met mijn Ben simkaart

• 24 februari 2018
  • 3 reacties
  • 778 keer bekeken

Ik kan sinds gisteren niet meer op internet via mobiele netwerken . Ik heb wel WiFi , kan wel bellen en gebeld worden . Ik kan niet meer bellen naar 0900 nummers . Ik heb alles gedaan om te resetten maar als ik mijn sim kaart in andere telefoon doe heb ik ook geen netwerk . Wat is het probleem ?
icon

Beste antwoord door Rox 26 februari 2018, 09:20

Oh jeetje Damstertje! Dat schiet niet op natuurlijk, wat ontzettend onhandig! Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat jij op het netwerk geblokkeerd bent door een storing die wij vorige week hebben gehad, hier mag jij natuurlijk niet de dupe van worden. Ik heb daarom meteen een melding hierover uitgezet zodat dit opgelost kan worden.

Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Oh jeetje Damstertje! Dat schiet niet op natuurlijk, wat ontzettend onhandig! Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat jij op het netwerk geblokkeerd bent door een storing die wij vorige week hebben gehad, hier mag jij natuurlijk niet de dupe van worden. Ik heb daarom meteen een melding hierover uitgezet zodat dit opgelost kan worden.

Sorry voor het ongemak!
Het is blijkbaar een moeilijk probleem want het is nog niet opgelost. Ik heb nu al 4 dagen geen internet als ik geen WiFi heb . Begint wel erg lang te duren . Wat is de status? Is oplossing nabij ?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Damstertje, goed nieuws! De blokkade is gister verwijderd. Heb jij al je toestel herstart zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk? Hierna zou je weer gebruik kunnen maken van het 3G netwerk. Laat je het ons weten?

Reageer