Beantwoord

geen internet op mijn S6

• 1 maart 2018
  • 4 reacties
  • 1165 keer bekeken

Sinds enkele dagen heb ik geen internetverbinding op mijn Galaxy S6.
Ik heb mijn instellingen nagekeken, het toestel diverse keer weer uit- en aangezet, maar helaas.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn en nog beter, hoe lossen we dit op?
Monique
icon

Beste antwoord door monique.vanderloo 1 maart 2018, 20:14

Ha, ik heb het gevonden! Wilde mijn maximale verbruik ingeven en zag dat bij: "Mobiele gegevens; Open internet via Uw mobiele netwerk" opeens uit stond. Geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren. Misschien na de software update?

Het is in elk geval opgelost want de mailtjes en appjes komen binnenstromen 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Ha, ik heb het gevonden! Wilde mijn maximale verbruik ingeven en zag dat bij: "Mobiele gegevens; Open internet via Uw mobiele netwerk" opeens uit stond. Geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren. Misschien na de software update?
Het is in elk geval opgelost want de mailtjes en appjes komen binnenstromen 😃
Reputatie 7
Badge +7
Ah jeetje Monique! Wat onhandig zeg, ik zou persoonlijke lichtelijk doordraaien als ik een paar dagen zonder mobiel internet zou zitten #Benverslaafd Fijn dat je zelf de oplossing hebt gevonden en dat er gelukkig 'niks' aan de hand was! Het kan heel goed dat met een update jouw mobiele data is uitgeschakeld, het kan ook zijn dat dit per ongeluk is gebeurd in het 'swipe down' menu. Als jij met je vinger van boven naar beneden over het scherm veegt komt er een snel menu tevoorschijn waar jij ook je mobiele gegevens aan en uit kan zetten:

Fijn dat je weer online bent en onbezorgd op het wereldwijde web kunt rond surfen. Heel veel plezier met jouw Ben abonnement 😃
Ik heb ook al enige tijd geen internet op mijn Samsung Galaxy S6. Ik heb bij Mobiele Netwerken > Namen toegangspunten alles handmatig ingesteld en daarna gekeken naar de tip hierboven: "Mobiele gegevens; Open internet via Uw mobiele netwerk", maar die stond bij mij gewoon aan, maar helaas nog steeds geen internet :-(
Rita
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb ook al enige tijd geen internet op mijn Samsung Galaxy S6. Ik heb bij Mobiele Netwerken > Namen toegangspunten alles handmatig ingesteld en daarna gekeken naar de tip hierboven: "Mobiele gegevens; Open internet via Uw mobiele netwerk", maar die stond bij mij gewoon aan, maar helaas nog steeds geen internet :-(
Rita

He jeetje Rita, wat onwijs balen zeg! Goed dat je aan de bel trekt want ik kijk graag met je mee naar wat er hier aan de hand is! Ik zie dat jouw forum account niet is gekoppeld aan jouw IkBen account en ook het email adres waarmee jij je hebt geregistreerd op het forum kan ik niet terug vinden in het systeem. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer? Dan kan ik een kijkje nemen achter de schermen naar jouw mobiele internet 🙂

Reageer