Beantwoord

Geen mobiel internet bij verlenging abbonement en nieuwe telefoon

  • 19 mei 2020
  • 1 reactie
  • 401 keer bekeken

Vandaag mijn nieuwe telefoon ontvangen (Samsung Galaxy A71) met een verlenging van mijn abbonement. Helaas krijg ik op geen enkele wijze het mobiele netwerk aan de praat. Alles geprobeerd en nagelopen.

Ben bang dat er iets mis is met de telefoon of er is iets mis gegaan met de verlenging. Iemand enig idee?

icon

Beste antwoord door Merve 19 mei 2020, 10:04

Hoi Cornelis! Wat vervelend dat je nu nog niet kunt genieten van je nieuwe toestel. Ik zie dat je zojuist contact hebt opgenomen via de chat. Mijn collega heeft jou verder geholpen. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, sta ik voor je klaar.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Cornelis! Wat vervelend dat je nu nog niet kunt genieten van je nieuwe toestel. Ik zie dat je zojuist contact hebt opgenomen via de chat. Mijn collega heeft jou verder geholpen. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, sta ik voor je klaar.

Reageer