Beantwoord

Geen mobiel internet en kan niet bellen

  • 24 June 2020
  • 5 reacties
  • 397 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties

De laatste tijd heb ik heel vaak geen mobiel netwerk en kan ik niet bellen / gebeld worden en heb ik tevens geen toegang tot het internet. Vandaag is het weer raak en kan ik mijn telefoon al uren niet meer gebruiken er staat geen netwerk en dat ik alleen noodoproepen kan doen.

De Samsung J7 zelf lijkt goed te werken want die doet het wel als ik iemand anders simkaart erin stop. Heb de telefoon ook al opnieuw opgestart en heb tevens de simkaart er al opnieuw ingedaan en meerdere andere stappen doorlopen, maar nog steeds heb ik geregeld geen netwerk voor telefoon en internet.

Heb eerder vandaag via de chat contact op proberen te nemen, maar daar kreeg ik te horen dat er van de technische afdeling niemand beschikbaar was, dus ik probeer het maar op deze manier.

Hopelijk kan ik op deze manier geholpen worden, alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Merve 25 June 2020, 10:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Karm! Super onhandig dat je problemen ervaart met het netwerk. Ik kan me voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Op de dekkingskaart zie ik dat er geen storingen of werkzaamheden zijn in jouw omgeving. Vermoedelijk is er toch iets mis met de simkaart. Dit ook omdat je aangeeft dat een ander simkaart wel gewoon werkt in jouw toestel. Ik stuur je vandaag nog een nieuwe simkaart op. Wellicht dat het probleem hiermee opgelost wordt.

Mocht je met de nieuwe simkaart ook nog steeds problemen ervaren, dan adviseer ik je om het probleem via de dekkingskaart door te geven. Dit komt dan terecht bij de technische dienst. Zij zullen het verder oppakken. 

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem als Karm, ik heb dezelfde stappen doorgenomen maar het probleem blijf: op mijn eigen telefoon wisselt de verbinding tussen alleen noodoproepen en Ben.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Mirte! Wat vervelend dat jij dit ook ervaart. Werkt de simkaart wel in een ander toestel?

Hallo Merve,

 

Met een andere toestel heb ik ook geen netwerk met mijn simkaart.

Op mijn eigen telefoon wisselt de verbinding tussen volledig bereik voor alleen noodoproepen en weinig bereik voor Ben NL.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Mirte! Ik zie dat mijn collega jou heeft gemaild hierover. Zodra de storing is opgelost, kun je weer optimaal gebruik maken van het netwerk. Sorry voor het ongemak!

Reageer