Beantwoord

geen mobiel internet mee na update naar ios 15.7/1 of ios 16

  • 6 November 2022
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 2 reacties

De afgelopen dagen werk internet (mobiele data) niet. Ik dacht eerst dat het alleen bij mij was maar mijn vrouw heeft hetzelfde probleem en mijn dochters ook. we hebben allemaal een andere iPhone maar wel allemaal hetzelfde probleem. Help ajb?

ik - iPhone 7 plus iOS 15.7.1
mijn vrouw - iPhone 7 iOS 15.7.1
dochter 1 iPhone 11 iOS 16.1
dochter 2 iPhone 11 iOS 16.0.3

icon

Beste antwoord door Shaira 7 November 2022, 13:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Mein,  bedankt voor het openen van dit topic.

Wat vervelend om te lezen zeg!

Vaak na een update verspringen de APN instellingen in de iPhone. Deze kun je dus even nalopen.

Ga hiervoor naar instellingen → mobiel netwerk → mobieledatanetwerk

Hier moet achter beide APN's :  internet.ben staan.

Daarna kan je teruggaan naar het startscherm en de telefoon herstarten. Ik hoor graag of het geholpen heeft! 

Dank Shaira, bovenstaande mogelijkheden allemaal al doorlopen maar help niet. Vandaag bevestiging gekregen dat er een Ben-storing is oa in Rijswijk ZH.  Deze duurt al enkele dagen dus wordt wel tijd dat er wat aan gebeurt. MvG...Onno

Reputatie 2
Badge +1

Oh wat vervelend zeg! @Mein 

Heb je dit ook gezien op de dekkingskaart van Ben?

Zo niet wil ik je vragen een  privébericht met jouw naam, 06-nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer te sturen dan kijk ik even met je mee.  

Staat idd op de dekkingskaart van Ben maar probleem speelt bij ons al sinds donderdag 3 nov….

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Mein! Wat vervelend. Ervaren jullie daar nog steeds problemen mee? Ik zie namelijk nog steeds de volgende melding: 

Storing met bellen en internet door een incident of geplande werkzaamheden

Reageer