Beantwoord

Geen mobiel netwerk beschikbaar

  • 25 November 2020
  • 3 reacties
  • 457 keer bekeken

Sinds een paar dagen heb ik een Ben abonnement. De eerste dagen zag ik dat het netwerk werkt, maar nu ik wil gaan bellen krijg ik de melding dat het mobiel netwerk niet beschikbaar is.
Er staat nu ook ‘geen service’ op het scherm.


Per 22 december zal mijn KPN nummer over gaan naar Ben. Heeft het daar wat mee te maken? Ik betaal nu toch gewoon voor mijn Ben nummer?

Groet,

Joyce

icon

Beste antwoord door Romy 26 November 2020, 15:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Joyce! Als jouw nummer 22 december wordt overgenomen en je niet hebt aangegeven dat je het tijdelijk nummer wilt gaan gebruiken activeren we nog niets. Je kan tot die tijd gebruik maken van jouw oude nummer! Deze is toch nog wel actief?

Hoi Romy

bedankt voor je antwoord. 
ik dacht dat ik wel Alvast mijn ben-nummer kon gebruiken. Mijn oude abonnement heeft geen bel minuten meer voor deze maand, dus dacht ik met Ben te bellen. Helaas.

ik wacht nog een maandje!

groet,

Joyce

 

Reputatie 5
Badge +9

Geen probleem! We kunnen het tijdelijke nummer wel voor je activeren (welke op de Ben simkaart staat) voor de tussentijd. Mocht je willen dat ik even met je meekijk kan je me het beste even jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer versturen via dit account middels een privé bericht! :) 

Reageer