Beantwoord

Geen mobiele data inloggen bij netwerk

• 29 december 2017
  • 5 reacties
  • 1160 keer bekeken

Hallo, sinds vandaag krijg ik de melding op mijn Android toestel "Inloggen bij netwerk" zo gauw het toestel de Wifi verlaat. Ik heb wel gewoon ontvangst en kan ook bellen en smsen, alleen het mobiele internet werkt niet.

Ik heb mijn simkaart in drie verschillende toestellen getest en is bij allemaal hetzelfde probleem. Verder heb ik de Ben simkaart van mijn vader in mijn toestel geplaatst en dan werkt mobiel internet wel. Ik heb verder jullie stappen gevolgd om het mobiele netwerk handmatig in te stellen, maar dit helpt ook niet.

Ik denk dus dat dit aan jullie netwerk ofwel mijn simkaart ligt. Graag hulp!
icon

Beste antwoord door rob11 2 januari 2018, 10:35

De problemen zijn opgelost! Helemaal vanzelf, zal te maken hebben gehad met mijn nieuwe abonnement dat gisteren in gegaan is denk ik.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Rob, jeetje onwijs onhandig! Is dit probleem ontstaan nadat de verlenging van start is gegaan? Alle instellingen stonden gelukkig juist op het netwerk om te kunnen internetten op 3G, toch heb ik voor de zekerheid de internetinstellingen gereset. Wil jij je toestel herstarten zodat de wijziging van toepassing is en je hopelijk weer kunt internetten.
Angelique, dankjewel voor je poging, echter dit heeft niets verandert. Wellicht moet ik een nieuwe simkaart? Ik weet het anders ook niet.

Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +8
Dat schiet natuurlijk niet op, Rob! Zijn de problemen nu nog aanwezig? Zo ja, zou je kunnen aangeven welke versie van Android je hebt staan op je telefoon?
De problemen zijn opgelost! Helemaal vanzelf, zal te maken hebben gehad met mijn nieuwe abonnement dat gisteren in gegaan is denk ik.
Reputatie 6
Badge +8
Dat zijn fijne berichten, Rob. Prettig om te lezen dat het probleem zichzelf heeft opgelost! 😃

Reageer