Beantwoord

Geen netwerk op mijn Samsung Galaxy S4

• 7 januari 2018
  • 2 reacties
  • 541 keer bekeken

sinds bezoek ziekenhuis zaterdag melding op telefoon NIET AANGEMELD BIJ NETWERK
als ik wil bellen.
Daarna vandaag plaats simkaart terwijl hij in het toestel zit dus van het ene moment op het ander kan ik niet meer bellen of gebeld worden
icon

Beste antwoord door Rox 8 januari 2018, 10:38

Goedemorgen a.siebens! Wat onwijs onhandig dat jij geen netwerk meer hebt met jouw Ben simkaart. Ik kan me goed voorstellen dat je hier flink van baalt! Er zijn in het systeem geen bijzonderheden te vinden waardoor jij dit probleem zou kunnen ervaren. Ik wil je daarom ook adviseren om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen zodat dit probleem opgelost kan worden!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen a.siebens! Wat onwijs onhandig dat jij geen netwerk meer hebt met jouw Ben simkaart. Ik kan me goed voorstellen dat je hier flink van baalt! Er zijn in het systeem geen bijzonderheden te vinden waardoor jij dit probleem zou kunnen ervaren. Ik wil je daarom ook adviseren om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen zodat dit probleem opgelost kan worden!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi a.siebens, heeft het doorlopen van de stappen in het topic over problemen met netwerk en bereik mogen helpen? #Benbenieuwd

Reageer