Beantwoord

Geen verberbinding buitenland

  • 15 July 2021
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

In Belgie had ik geen bereik terwijl een vriend van mij wel bereik had. Dit terwijl hij ook Ben als provider had. Roaming stond aan en ik heb verschillende netwerken in Belgie geprobeerd, maar geen ervan waren bruikbaar. Eerder heb ik wel verbinding gehad in het buitenland, dus waar dit probleem door komt zou ik niet durven zeggen.Wat zou hier een oplossing voor kunnen zijn?

 

Telefoon model: Nokia 6.2

OS: Android 10

icon

Beste antwoord door Jolijn 5 August 2021, 09:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Babiluki2! Wat gek dat jij geen verbinding kon krijgen in het buitenland maar je vriend wel. Als je eerder wel verbinding kon maken met een provider in het buitenland, ga ik er niet van uit dat je een blokkade hebt. Ik adviseer je zo een geval een kruistest te doen. Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Zo kunnen we namelijk achter komen waar het probleem werkelijk aan ligt. 

Hoi @Babiluki2! Wat gek dat jij geen verbinding kon krijgen in het buitenland maar je vriend wel. Als je eerder wel verbinding kon maken met een provider in het buitenland, ga ik er niet van uit dat je een blokkade hebt. Ik adviseer je zo een geval een kruistest te doen. Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Zo kunnen we namelijk achter komen waar het probleem werkelijk aan ligt. 

Hoi Merve,

Dit had ik gedaan en in het andere toestel had ik nog steeds geen verbinding.

Reputatie 5
Badge +6

Goed dat je het hebt geprobeerd, Nu kunnen we je beter verder helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? Dan kijk ik graag wat ik nog voor jou kan betekenen. 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Babiluki2,

Ik zie helaas geen berichtje meer terug, waardoor we je niet verder konden helpen. Ik zal daarom voor nu deze reactie als antwoord op je topic aangeven. Mocht je toch nog vragen hebben, zien we je gegevens graag tegemoet zodat we je verder kunnen helpen!

Reageer