Beantwoord

Gemiste oproep nooit binnengekomen

  • 29 April 2019
  • 3 reacties
  • 460 keer bekeken

Hoi,

Er zijn drie Ben abonnees in mijn omgeving (mijzef incluis) die last hebben van gemiste oproepen die niet binnen zijn gekomen. De telefoon gaat dus niet over. En het inkomende gesprek staat daarna ook niet in de bel geschiedenis. Achteraf (soms) wel een SMS van een gemiste oproep. Ook heeft iemand mijn voicemail ingesproken met de opmerking dat mijn telefoon "... is nu niet bereikbaar".
Uiteraard zijn alle instellingen gecontroleerd en de telefoons meerdere malen herstart.

Graag advies. Dank.
icon

Beste antwoord door Romy 1 May 2019, 10:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Ceaus,

Wat naar dat je problemen ervaart met inkomende oproepen. Ervaar je dit ook op meerdere locaties? Kijk ook gerust op mijn dekkingskaart of het bereik wel optimaal is op het adres.
Hallo Merve,

Ik heb nagevraagd en gecontroleerd met de dekkingskaart. De telefoons zijn nooit in de witte gebieden geweest. Voor zover we kunnen nagaan is de dekking optimaal (grote steden).
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Ik wil je adviseren een dekkingsklacht in te vullen via deze link. Op die manier kunnen mijn collega's van de technische dienst jou verder helpen.

Reageer