Beantwoord

Ik kan Ben niet als netwerk/provider niet selecteren op mijn iphone6

• 29 december 2017
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik stap over van een samsung telefoon naar een iphone. Nieuwe simkaart aangevraagd, deze keurig geactiveerd volgens de aanwijzingen van Ben. Ik zie wel een t-mobile netwerk, geen Ben. Probeer ik de sim in een andere telefoon, kan ik eerst een netwerk kiezen t-mobile, Ben prepaid of Ben.
Hoe kan ik die selectie op een iphone 6 doen. Laaste iOS geinstalleerd.
icon

Beste antwoord door Angelique 30 december 2017, 12:28

Hoi Willekeklerks, was het niet even wennen om van een Samsung over te stappen naar een iPhone ;)

Jouw iPhone zou direct het netwerk kunnen oppakken. Sommige toestellen laten T-Mobile zien, dit omdat wij gebruik maken van het T-Mobile netwerk. Wat je zou kunnen proberen is om naar de instellingen van het toestel te gaan. Vervolgens kies je voor Aabieder. Als je daar Automatisch aan hebt staan, dan kun je dit uitschakelen en in de onderstaande lijst Ben selecteren.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Willekeklerks, was het niet even wennen om van een Samsung over te stappen naar een iPhone ;)

Jouw iPhone zou direct het netwerk kunnen oppakken. Sommige toestellen laten T-Mobile zien, dit omdat wij gebruik maken van het T-Mobile netwerk. Wat je zou kunnen proberen is om naar de instellingen van het toestel te gaan. Vervolgens kies je voor Aabieder. Als je daar Automatisch aan hebt staan, dan kun je dit uitschakelen en in de onderstaande lijst Ben selecteren.
Helaas, lukt niet. Toestel pakt direct t-mobile op en geeft geen aanbieder-optie bij instellingen. Nog andere suggesties? 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Dat is gek, Willeke! Zou je een screenshot of foto kunnen maken van het overzicht die jij krijgt als je de bovenstaande opties volgt?

Reageer