Beantwoord

Ik kan één bepaald nummer niet bellen.

• 6 februari 2018
  • 1 reactie
  • 1040 keer bekeken

Hallo Ben,

Ik probeerde gisteren iemand te bellen, maar bijna meteen nadat ik het nummer invoer krijg ik de melding dat dit nummer nu niet opgenomen kan worden, dat mijn oproep wordt geweigerd. Ik heb het nog een paar keer geprobeerd en steeds hetzelfde euvel. Als ik een ander telefoonnummer bel gaat hij gewoon over zoals het hoort en kan ik zonder problemen bellen. Ook kan ik gewoon SMSjes versturen naar het betreffende telefoonnummer en kan ik ook gebeld worden zonder problemen door dit nummer.

Kunt u mij vertellen wat er hier aan de hand is en hoe dit te verhelpen is?

Met vriendelijke groet,

Mark
icon

Beste antwoord door Rox 7 februari 2018, 09:19

Hoi Mark, dat is wel een heel erg vreemd probleem, als dit probleem zich alleen voor doet bij 1 specifiek nummer dan kan het zijn dat degene die jij probeert te bellen jouw nummer geblokkeerd heeft staan in zijn/ haar telefoon. Ik heb voor de zekerheid een kijkje genomen in het systeem maar ik kan aan deze kant geen bijzonderheden vinden. Er zijn geen blokkade's of iets dergelijks actief waardoor jij dit nummer niet zou kunnen bellen. De oorzaak lijkt zich dus te bevinden bij degene die jij probeert te bellen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Mark, dat is wel een heel erg vreemd probleem, als dit probleem zich alleen voor doet bij 1 specifiek nummer dan kan het zijn dat degene die jij probeert te bellen jouw nummer geblokkeerd heeft staan in zijn/ haar telefoon. Ik heb voor de zekerheid een kijkje genomen in het systeem maar ik kan aan deze kant geen bijzonderheden vinden. Er zijn geen blokkade's of iets dergelijks actief waardoor jij dit nummer niet zou kunnen bellen. De oorzaak lijkt zich dus te bevinden bij degene die jij probeert te bellen.

Reageer