Beantwoord

Ik kan geen gebruik maken van mijn 4g abonnement

• 16 juni 2018
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Ik ben al een aantal jaar een tevreden klant, de service is heel goed bij Ben. Nu voor het eerst problemen ervaren. Sinds vorige week plotseling geen bereik, dagen niets kunnen doen. Internetinstellingen aangepast, simkaart geprobeerd in een andere telefoon, telefoon meerdere malen opnieuw opgestart tot de nogal rigoureuze actie: harde reset. De laatste optie heb ik overgeslagen bij gebrek aan vertrouwen. Maandag klantenservice gebeld waar bleek dat de simkaart stuk was. Nou oké, prima, kan gebeuren en kreeg een nieuwe thuis gestuurd. Whoohoo, ik kon gelukkig weer bellen en gebeld worden maar het netwerk gaf aan: H ipv 4 g netwerk en alle inkomende gesprekken werden weergegeven onder onbekend nummer, opgeslagen telefoonboeknummer of niet.. Hoogstens vervelend. Na contact met de klantenservice bleek een correctie qua instellingen voldoende om dat probleem te verhelpen. Helaas kan ik nog geen gebruik maken van het 4 g netwerk (alleen H netwerk) waar ik wel voor betaal. Hoe kunnen jullie dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Jill 18 juni 2018, 09:51

Hi DianaWillems, superleuk om te lezen dat je alweer een tijdje bij ons bent en altijd tevreden bent! Ik wil natuurlijk niet dat dit veranderd. Ik heb gekeken waarom jij geen 4G hebt en heb de oorzaak gevonden. Er zit namelijk geen 4G in jouw abonnement. Mocht je gebruik willen maken van 4G dan kun je dit doen door middel van een bundelwijziging. Een bundelwijziging kun je doen via de persoonlijke Ik Ben pagina.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi DianaWillems, superleuk om te lezen dat je alweer een tijdje bij ons bent en altijd tevreden bent! Ik wil natuurlijk niet dat dit veranderd. Ik heb gekeken waarom jij geen 4G hebt en heb de oorzaak gevonden. Er zit namelijk geen 4G in jouw abonnement. Mocht je gebruik willen maken van 4G dan kun je dit doen door middel van een bundelwijziging. Een bundelwijziging kun je doen via de persoonlijke Ik Ben pagina.

Reageer