Beantwoord

Ik kan geen sms controle ontvangen

  • 31 March 2020
  • 7 reacties
  • 434 keer bekeken

Beste,

Ik kan geen sms-controles ontvangen wanneer ik mijn account voor een site wil activeren. Ik heb dit probleem onder andere bij www.Flatex.nl  en bij www.Crypto.com

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel sms-controles kan ontvangen?

Ik hoor graag van jullie.

icon

Beste antwoord door Romy 1 April 2020, 10:46

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Metra. Bedankt voor jouw berichtje! Ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat even weten of het heeft mogen werken!

Beste Romy,

Heel erg bedankt! Het werkt nu.

Met vriendelijke groet,

Metra Daliry

Reputatie 5
Badge +9

Ah, wat fijn om te horen! Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, stuur gerust een berichtje!

Beste,

Ik kon toen voor een aantal dagen sms-verificatiecodes ontvangen, maar daarna lukt het niet meer. Is het mogelijk dat jullie weer mijn simkaart resetten, of dat er iets anders kan gebeuren? Ik kan nu namelijk op veel sites niet meer inloggen, omdat ik die codes niet ontvang…

 

Alvast bedankt.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @metradaliry! Dat is vreemd! Ik heb de instellingen voor je gereset. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt. 

Beste,

Ik heb al een andere oplossing voor het probleem gevonden.

Toch bedankt voor de moeite!

Reputatie 5
Badge +6

@metradaliry Superfijn dat het is gelukt! Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag. Voor nu wens ik je een prettige dag:blush:

Reageer