Beantwoord

ik kan niet 0900 0909 nummers bellen graag deblokeren.

• 19 december 2018
  • 18 reacties
  • 843 keer bekeken

Hallo ik wil graagnaar 0909 0900 nummers bellen. zou je dat willen afhalen.

hbagceci.
icon

Beste antwoord door Romy 24 december 2018, 14:32

Hi. Ik kan me voorstellen dat je graag volledig gebruik wilt maken van jouw abonnement. Ik heb voor jouw eigen veiligheid je telefoonnummer verwijderd. Dit omdat je dit openbaar had gedeeld. Verder zie ik dat je op donderdag contact hebt gezocht met de klantenservice. Zij hebben jou afgelopen vrijdag een e-mail verzonden met de vraag om meer informatie door te geven. Ik zie na deze e-mail geen contact meer terug vanaf jouw kant. Ik wil je dan ook adviseren om dit alsnog te doen.
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Hasanbagceci250, ik zie dat de blokkade inmiddels al is verwijderd. Ik heb je gegevens verwijderd uit je bericht ze waren nu namelijk voor iedereen inzichtelijk.
Hoi Jill ik kan mog steeds niet betaald nummers bellen zoals 0900 0906 nummers.

ik heb smorgens en net ook klantenservice gebeld het zou geholpen zijn maar ik kan mog steeds niet bellen..

ik vind het echt niet kunnen.

ik vind het allemaal tijdverspilling. help me nou eens aub.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Hasan, dit is een bekend probleem bij ons. Ik zet dit graag voor jou door naar de technische afdeling. Het is echter zo dat dit niet direct opgelost kan worden. Om het door te zetten heb ik de volgende informatie van jou nodig:
- Wat voor foutmelding ontvang je precies en sinds wanneer ervaar je deze problemen?
- Van welk nummer bel je en welk(e) nummer(s) probeer je te bereiken? Heb je dit met meerdere nummers? Zo ja, zou je die dan kunnen doorgeven?
- Twee voorbeelden van mislukte pogingen met datum, tijdstip en telefoonnummer waar je naar toe hebt gebeld.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, als dat niet zo is hoor ik dat graag 🙂
Shanna is dit een grap?

ik heb 1 week deze nummer 0628111944...
als ik 0906 betaalde nummers bel krijg ik melding dat het niet mogelijk is en dat ik contact moet opnemen met me eigen provider. nou dat doe ik al 3 dagen .. maar niks word geholpen.... vind het gewoon onzin help me aub en regel aub waar ik recht op heb..

ik ga zometeen ook klantenservice bellen als het niet wprd gehopen wil ik me abbpnement opzeggen bij Ben.
Reputatie 3
Badge +2
Ik wil je graag helpen en dat kan ik doen door dit door te zetten naar de technische afdeling. Daarvoor heb ik wel de gegevens van je nodig die ik aan je heb gevraagd 🙂
als ik 0906 nummers bel zegt die deze oproep is niet toegestaan.

ik heb net ook klantenservice gebeld die zouden me mail sturen. maar word beetje sgijtziek van.

maar goed ik hoop dat u mij kan helpen.

[edit: NAW gegevens verwijderd]
Reputatie 3
Badge +2
Zou je mij twee voorbeelden met datum, tijdstip en precieze telefoonnummer willen doorgeven zodat ik het kan doorzetten naar de technische afdeling? Zij gaan deze belpogingen dan onderzoeken.
15:48 vandaag 20-12-2018 heb ik geprrobeerd te bellen 09061502.

gisteren om 20:51 ook geprobeerd.

maar als ik bel egeef die aan deze oproep is niet toegestaan.
15:48 vandaag 20-12-2018 heb ik geprrobeerd te bellen 09061502.

gisteren om 20:51 ook geprobeerd.

maar als ik bel egeef die aan deze oproep is niet toegestaan.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zie dat mijn collega's dit inmiddels voor je door hebben gezet naar de technische dienst. Ze zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Sorry voor het ongemak.
hallo ik kan niet betaal nummers 0906 1502
of andere betaalde nummers bellen.

ik ben er al 1 week mee bezig.

gaat het nog opgelost worden

[edit: telefoonnummer verwijderd]
de blokade is afgehaald maar alsnog kan ik niet bellen.

gisteren zou ik mail hierover krijgen als het wqs opgelost is ook niet gebeurd.

eergister zou het opgelost zijn wat is nj de bedoeling..

dit mag en ik kan niet.

los het op of wil me abbonement opzeggen ik zal ook geen goeoe reclame voor jullie worden.

ieder x zou het opgelost zijn.

regel in godsnaam aub
Reputatie 5
Badge +9
Hi. Ik kan me voorstellen dat je graag volledig gebruik wilt maken van jouw abonnement. Ik heb voor jouw eigen veiligheid je telefoonnummer verwijderd. Dit omdat je dit openbaar had gedeeld. Verder zie ik dat je op donderdag contact hebt gezocht met de klantenservice. Zij hebben jou afgelopen vrijdag een e-mail verzonden met de vraag om meer informatie door te geven. Ik zie na deze e-mail geen contact meer terug vanaf jouw kant. Ik wil je dan ook adviseren om dit alsnog te doen.
ik heb ook antwoord terug gestuurd..

maar er word steed niwt geholpen...

0906 nummers kan ik niet bellen...

word ik nou ij godsnaam wel geholpen.

als ik niet kan bellen naar 0906 nummers wil ik het graag opzeggen. ik zal geen facturatie veriichten totdat het is opgelost ...
09061502 kan ik niet bellen om precies te zijn..
Reputatie 5
Badge +9
Ik ben bang dat je gereageerd hebt op het "no-reply" e-mailadres. Verder heb ik dit meteen even voor je nagekeken. De reden dat je niet kan bellen/sms'en naar dit telefoonnummer is dat het geblokkeerd staat op het T-Mobile/Ben netwerk. Ervaar je dit probleem ook met andere 0900/0906 nummers of enkel met dit telefoonnummer?
enkel deze nummer.. 09061502

kunt u dat blokade vandaag weghalen..

wacht al meer dan week en word nu wel beetje zat.

alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Dat begrijp ik volledig, echter is dit telefoonnummer niet geblokkeerd wegens een instelling op jouw simkaart, maar door onze server vanuit T-Mobile. Het telefoonnummer is niet als veilig genoeg geacht waardoor de blokkade ook niet te verwijderen valt. Sorry hiervoor.

Reageer