Beantwoord

Ik kan niet bellen of gebeld worden

• 11 november 2018
  • 8 reacties
  • 822 keer bekeken

Ik kan niet bellen of gebeld worden gaat meteen op voicemail over.
Heb simkaart eruit gehaald en opnieuw opgestart maar nog steeds dit probleem.
Is al sinds 8-11 jl.
Met vriendelijke groet Lilian
icon

Beste antwoord door Wietske 12 november 2018, 09:22

Hoi Lilian, wat onhandig dat je niet kunt bellen of gebeld kunt worden! Goed dat je al jouw toestel opnieuw opgestart hebt. Zou je de Ben simkaart eens kunnen testen in een ander toestel om te kijken wat daar gebeurt?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Lilian, wat onhandig dat je niet kunt bellen of gebeld kunt worden! Goed dat je al jouw toestel opnieuw opgestart hebt. Zou je de Ben simkaart eens kunnen testen in een ander toestel om te kijken wat daar gebeurt?
Ik geef het door aan mijn dochter (13)die zit nu op school .
Het is juist belangrijk dat ze kan bellen als er onderweg wat is als ze met de fiets gaat.
Dus dit is heel frustrerend.
Reputatie 5
Badge +12
Dat begrijp ik volkomen, daar is een abonnement tenslotte ook voor bedoeld! Ik wacht af wat de bevindingen zijn.
Simkaart doet het wel in andere telefoon.
Dus het ligt aan de telefoon?
Ik heb alleen geen oude telefoon meer die ze nu kan gebruiken.
Reputatie 5
Badge +4
Nog even een andere simkaart in de telefoon uitproberen en je weet waar het probleem zit. Je zou een andere kunnen zoeken op bijvoorbeeld marktplaats.
Al uitgeprobeerd probleem ligt aan telefoon het rare is de telefoon is pas vanaf midden augustus dit jaar nieuwe Samsung
Reputatie 5
Badge +4
Omdat ik niet lees dat de simkaart niet wordt herkend ligt het niet aan de simreader. Ik ga ervan uit dat de antenne module vervangen moet worden. Gelukkig valt dit in de garantie.
Oke laten we het hopen

Reageer