Beste antwoord door Rox
Ik kan niet gebeld worden
Hallo. Ik ben niet bereikbaar. Kan wel zelf bellen maar niet gebeld worden. Graag hulp. Doorschakelen staat uit !!.
Hoi MBt! Wat onwijs onhandig dat je niet gebeld kunt worden.Ik kan me goed voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt. Niet gebeld kunnen worden kan door verschillende dingen worden veroorzaakt, ik wil je adviseren om de stappen in dit topic te doorlopen om een oplossing te vinden. Mocht je na het doorlopen van de stappen nog een vraag hebben? Laat deze dan gerust achter in de reacties!
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten
Hoi MBt! Wat onwijs onhandig dat je niet gebeld kunt worden.Ik kan me goed voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt. Niet gebeld kunnen worden kan door verschillende dingen worden veroorzaakt, ik wil je adviseren om de stappen in dit topic te doorlopen om een oplossing te vinden. Mocht je na het doorlopen van de stappen nog een vraag hebben? Laat deze dan gerust achter in de reacties!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.