Beste antwoord door Wietske
Internet werkt niet
Ik heb mijn prepaid van T-Mobile overgezet naar een Ben abonnement. Ik krijg het echter niet voor elkaar om het internet aan de praat te krijgen. Ik ben al aan het zoeken geweest op internet maar het lukt niet. Ik heb een Samsung S5 mini. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ai, dat is niet fijn inderdaad! Ik heb je zojuist nog een tweetal mailtjes gestuurd. Zou je hier nog eens naar willen kijken? Daarnaast ga ik je een nieuwe simkaart toesturen om te kijken of dit het een en ander oplost.
Bekijk origineel
Page 1 / 3
Hi dvanreijk, wat onwijs leuk dat je een abonnement bij ons hebt genomen! Ik ga je helpen om het internet aan de praat te krijgen. Zou je de instellingen in je telefoon willen controleren met de volgende link?
Goedemorgen Jill,
Het is niet gelukt, ik heb trouwens helemaal geen netwerkontvangst meer :-(
Ik kan ook niet bellen, ik krijg de mededeling "Niet aangemeld bij netwerk"
groeten van Dick
Het is niet gelukt, ik heb trouwens helemaal geen netwerkontvangst meer :-(
Ik kan ook niet bellen, ik krijg de mededeling "Niet aangemeld bij netwerk"
groeten van Dick
Ai dat is niet het nieuws waar ik op had gehoopt! Ik heb jouw simkaart een reset gegeven. Zou je jouw telefoon helemaal opnieuw willen opstarten en kijken of je nu wel verbinding kunt maken?
doe ik
Blijf het probleem houden dat ik niet kan verbinden met het netwerk
Dick
Dick
Hoi Jill, is nu wat lastig: er is geen andere mobiel in de buurt. Als ik straks thuis ben zal ik het even proberen.
Hoi Jill,
ik heb het geprobeerd in een andere telefoon en daar heb ik ook geen verbinding.
Groet,
Dick
ik heb het geprobeerd in een andere telefoon en daar heb ik ook geen verbinding.
Groet,
Dick
Nee de telefoon maakt geen verbinding met het ntewerk. Wiki werkt wel
Wifi dus
Ik vermoed dat iets niet goed gegaan is met het nummerbehoud proces waardoor jij op dit moment geen netwerk hebt. Ik ga dit voor je op laten lossen. Ik heb hier wel jouw hulp bij nodig. Heb je voor mij het klantnummer van jouw vorige provider?
Dat wordt vanmiddag, ik zit nu op mijn werk en heb de gegevens niet bij me. Ik laat van me horen wanneer ik weer thuis ben.
Goedemiddag,
ik heb gezocht maar kan er niets meer over vinden, ik heb dit nummer al meer dan 10 jaar en het was een prepaid nummer... Ik heb gekeken of ik nog iets terug kon vinden op bankafschriften wanneer ik opgewaardeerd had, maar behalve het telefoonnummer zijn er geen overeenkomsten die op een klantnummer oid kunnen duiden.
ik heb gezocht maar kan er niets meer over vinden, ik heb dit nummer al meer dan 10 jaar en het was een prepaid nummer... Ik heb gekeken of ik nog iets terug kon vinden op bankafschriften wanneer ik opgewaardeerd had, maar behalve het telefoonnummer zijn er geen overeenkomsten die op een klantnummer oid kunnen duiden.
Ik heb in elk geval alvast een melding doorgezet richting de juiste afdeling om alles voor je na te lopen. Het kan zijn dat we wel alsnog het klantnummer nodig hebben van je huidige provider. Ik raad je daarom aan om hiervoor hun contact met hun op te nemen.
Goedemiddag,
ik heb het klantnummer, het is: 1.12876392
ik heb het klantnummer, het is: 1.12876392
Dankjewel Dick! Ik heb deze gegevens toegevoegd aan mijn eerdere melding. Zodra er meer bekend is zal je per e-mail of via dit kanaal op de hoogte worden gesteld.
Hoi Wietske, heb je enig idee hoelang dat gaat duren?
Ik word daar niet vrolijk van want ik ben niet bereikbaar. Kan het niet wat sneller? Vijf werkdagen is volgende week vrijdag en als het dan niet lukt is het alweer weekend.
Ik begrijp dat je liever niet zo lang wilt wachten. 5 werkdagen is wel de maximale termijn waar we naar streven. Het wordt in elk geval zo snel mogelijk voor je opgepakt!
Ervaar je op dit moment nog steeds dezelfde problemen met de simkaart?
Hoi Wietske,
ik kan nog steeds niet bellen, gebeld worden, SMS-jes versturen of ontvangen en bij internet krijg ik de boodschap; "je bent offline"
ik kan nog steeds niet bellen, gebeld worden, SMS-jes versturen of ontvangen en bij internet krijg ik de boodschap; "je bent offline"
Page 1 / 3
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.