Beantwoord

Internet werkt niet

  • 1 March 2019
  • 4 reacties
  • 616 keer bekeken

Ik heb een abonnement, maar sinds vanmiddag doet mijn internet het niet meer... wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Wietske 4 March 2019, 10:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat onhandig dat jouw internet niet meer werkt, Wessel! Ik heb even jouw gegevens nagekeken maar zie geen duidelijke reden dat dit niet zou moeten werken. Heb je op dit moment nog steeds geen internet of ben je inmiddels weer bereikbaar? Mocht dit laatste niet het geval zijn, dan raad ik je aan om jouw telefoon even opnieuw uit- en aan te zetten. Houd je mij op de hoogte? 🙂
Hey ik heb sinds een paar weken ditzelfde probleem bij mijn Sony Xperia XA1 Ultra, hij was ondertussen weg om gerepareerd te worden omdat jullie medewerkers zeiden dat het aan de telefoon lag. Inmiddels is alles wat beschadigd was gerepareerd en werkt alles, behalve het internet.
correctie: als ik het ben netwerk instel met T-mobile gegevens werkt het wel (APN: smartsites.t-mobile).
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Roos! Wat vervelend dat je problemen ervaart met het internet. Ik kan me voorstellen dat dit niet te doen is. Als je wel verbinding kunt maken met de gegevens van T-mobile kun je die gerust gebruiken.

Reageer