Internet werkt niet op een ander toestel

• 3 mei 2018
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

Mijn Galaxy J7 is er opeens mee opgehouden en de simkaart van dit toestel in een vervangend toestel gedaan (Galaxy S4), maar nu doet het mobiele netwerk het niet. Ik heb al bij de instellingen gekeken, toestel aan/uit gedaan. Op het toestel verschijnt; Plaats de SIM-kaart voor netwerkdiensten. Help, ik ben niet bereikbaar!

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Michelle, aaaah dat meen je niet?! Als ik jou goed begrijp dan spelen er twee problemen... Jouw Samsung Galaxy J7 is er plots mee gestopt en het mobiele netwerk werkt niet als jij je huidige simkaart in een vervangend toestel stopt.

In het systeem zie ik dat het deze maand mogelijk is geweest om internet te gebruiken. Is dit met de J7 geweest? Alle instellingen om gebruik te kunnen maken van 3G of 4G staan op jouw simkaart juist. Het zou kunnen zijn dat de instellingen handmatig op de S4 gezet moeten worden om te kunnen internetten. Om de juiste instellingen te kunnen achterhalen voor de S4 heb ik een kleine vraag voor je. Welke versie van Android staat er op de Samsung Galaxy S4? Met deze informatie kan ik de juiste instellingen voor je opzoeken zodat de instellingen handatig door jou in je toestel gezet kunnen worden. Laat je het mij weten?

Het misschien wel belangrijkste probleem: de Samsung Galaxy J7. Wat is er precies aan de hand met het toestel?
Hoi Angelique,

Mijn J7 is er gisteren ineens mee opgehouden. Het scherm blijft zwart, ik kan er niks mee. Toestel is niet gevallen o.i.d. De simkaart zit nu in de Galaxy S4 GT-19506 / Android 5.0.1.
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de informatie, Michelle. Door hier te klikken kun je de juiste informatie vinden om de internet instellingen door te voeren op de S4.

Aangezien het contract van de J7 nog loopt tot en met 06-11-2019 zou je een reparatie kunnen overwegen. Alle informatie over een reparatie, de voorwaarden en hoe je zelf een reparatie kunt aanmelden kun je hier vinden.

Reageer