Beantwoord

Kan niet bellen als telefoon op: beller id verborgen staat

• 5 februari 2019
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Ik heb al meerdere keren met Ben gebeld om bij hen de beller id uit te zetten. Ik heb dan beller id op de telefoon aan. Op die manier heb ik jarenlang anoniem gebeld. Nu heb ik van pakket gewisseld en de beller id staat gewoon aan. Die mensen van de Ben klantenservice weten echt niets. Twee keer is nu gereset en beller id uit gezet met mijn telefoon op beller id aan, zoals vroeger wel werkte. Toch zien mensen mijn beller id nog steeds. Iets anders kan de Ben service niet bedenken. Ik zit eraan te denken een andere provider te zoeken want de mensen bij Ben weten het kennelijk niet. Als ik op mijn telefoon beller id uit zet kan ik niet meer bellen. Wat is dat nu weer voor iets raars. Ook de telefoon (samsung J3) heb ik zelf gereset, zonder resultaat. Voor de wijziging was alles okay dus het moet kunnen zonder beller id te bellen.
icon

Beste antwoord door Jill 6 februari 2019, 13:18

Hi gvergouw, wat vervelend dat het contact met onze klantenservice dit probleem niet voor je heeft kunnen oplossen. Ik heb de instelling bekeken op het netwerk en ze staan goed om anoniem te bellen. Zou je jouw telefoon nog een keer opnieuw willen opstarten en het uit willen testen. Alvast bedankt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi gvergouw, wat vervelend dat het contact met onze klantenservice dit probleem niet voor je heeft kunnen oplossen. Ik heb de instelling bekeken op het netwerk en ze staan goed om anoniem te bellen. Zou je jouw telefoon nog een keer opnieuw willen opstarten en het uit willen testen. Alvast bedankt.

Reageer