Beantwoord

Kan niet bellen en soms gebeld worden

• 28 november 2018
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

Hoi, ik ben sinds 9 nov overgestapt oo ben en helaas gaat het niet heel soepel.
Ik kan soms bellen, maar meestal niet, ik kan soms gebeld worden, maar meestal niet.
Locatie maakt niet uit.
Ik heb al het volgende geprobeerd;
- Simkaart in ander toestal, helpt niet
- codes gebeld (nav https://community.ben.nl/alles-over-bellen-sms-58/mijn-telefoon-gaat-niet-over-als-ik-word-gebeld-16467) - helpt niet
- Netwerk instellingen handmatig ingesteld op twee verschillende manieren - helpt niet
- Contact gehad via chat. Geen oplossing gekregen

Graag wil ik weten wat er aan de hand is. Simkaart is geactiveerd. Mijn partner zit bij tmobile (zelfde netwerk) en kan met zijn telefoon wel overal bellen, het is dus geen netwerkdekking probleem.

Ik hoop op een spoedig antwoord!

Gr
Wousje
icon

Beste antwoord door Jill 29 november 2018, 10:10

Hi wousje.eggenkamp, dat klinkt niet goed zeg. Als jouw partner goed bereik heeft met T-Mobile zou jij dat inderdaad ook moeten hebben. Ik wil graag voor je kijken wat er aan de hand is. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.,
Bekijk origineel

6 reacties

Kleine toevoeging. Als mensen mij proberen te bellen gaat er geen telefoon over, ze krijgen geen toon te horen, ze horen helemaal niets
Reputatie 5
Badge +7
Hi wousje.eggenkamp, dat klinkt niet goed zeg. Als jouw partner goed bereik heeft met T-Mobile zou jij dat inderdaad ook moeten hebben. Ik wil graag voor je kijken wat er aan de hand is. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.,
Hoi Jill, 8 dagen terug heb ik je mijn gegevens gestuurd maar ik heb nog geen reactie gehad en er is ook nog niets veranderd. Hoor graag of jullie nog actie gaan ondernemen. Want zo niet, dan voel ik mij genoodzaakt om een andere provider te gaan zoeken.
Hartelijk dank
Wousje Eggenkamp
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Bedankt voor jouw gegevens. Sorry voor het late antwoord. Krijg je een bepaalde foutmelding wanneer je belt? Verder heb ik jouw instellingen een kleine reset gegeven om te kijken of het op die manier wel werkt. Kun je over een kwartier jouw toestel even helemaal opnieuw opstarten en mij laten weten of dat heeft gewerkt?
Hoi Romy, helaas heeft dit niet geholpen.
Is er nog een andere oplossing? Wegens een prive situatie moet ik goed bereikbaar zijn....en dat ben ik nog steeds niet.

Hoor het graag,

Wousje
Reputatie 5
Badge +9
Vervelend dat dit niet heeft mogen werken. Ik heb je een e-mail verstuurd met verdere stappen.

Reageer