Krakende verbinding tijdens bellen

• 19 februari 2018
  • 4 reacties
  • 335 keer bekeken

Wanneer ik iemand bel, krijg ik vaak te horen dat de verbinding lijkt te haperen/ kraken. Ik heb sinds 5-2-2018 een abonnement.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Blomjo, enorm onhandig dat de verbinding zou haperen en/of kraken als je aan het bellen bent! Dat is natuurlijk erg vervelend. Om te beginnen heb ik de dekking in jouw regio nagekeken. Gelukkig zie ik geen verstoringen of onderhoud terug die de haperende verbinding zou kunnen verklaren. Heb je het probleem op één, of meerdere locaties? Als het op één locatie is, spelen de problemen zich dan vooral binnen, of buiten af?
Hallo,

Ik heb dit voornamelijk binnen en op meerdere locaties ( werk en thuis). Met mijn Tele2 abonnement had ik hier geen last van. Ik heb samen met mijn huidige abonnement een nieuwe Huawei p10 liter. Dus daar kan het niet aan liggen denk ik. Groet Jolanda
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de informatie, Jolanda! Zou jij je eigen simkaart eens in een ander toestel willen uit proberen en een andere simkaart in jouw telefoon op de locaties waar de problemen zich afspelen? Op deze manier kunnen we achterhalen of de problemen worden veroorzaakt door het toestel, of de simkaart. Laat je het mij weten?

Reageer