Beantwoord

MB extra toevoegen lukt niet

• 24 januari 2018
  • 9 reacties
  • 756 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben door mijn internetbundel heen en zou nu graag extra mb toevoegen, maar dat lukt niet. Zowel niet in de app als via de website. Ik krijg steeds de melding dat ik eerst mijn extra mb moet opmaken, ook al staat er bij belstatus dat mijn mb op is. En dit had ik vorige maand ook al.

Zouden jullie me hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt en groet,
C. Karstanje
icon

Beste antwoord door Rox 24 januari 2018, 08:12

Goedemorgen C. Karstanje! Wat onwijs onhandig dat het via IkBen niet lukt om een MB extra aan te vragen, ik kan me goed voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt! Om uit te zoeken wat hier aan de hand is ben ik meteen het systeem ingedoken en zie geen bijzonderheden terug waarom dit niet mogelijk zou zijn. Als je mij laat weten van welke bundel jij gebruik wil maken voor de rest van de maand dan ga ik een melding uitzetten naar een achterliggende afdeling om de bundel voor je te activeren.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen C. Karstanje! Wat onwijs onhandig dat het via IkBen niet lukt om een MB extra aan te vragen, ik kan me goed voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt! Om uit te zoeken wat hier aan de hand is ben ik meteen het systeem ingedoken en zie geen bijzonderheden terug waarom dit niet mogelijk zou zijn. Als je mij laat weten van welke bundel jij gebruik wil maken voor de rest van de maand dan ga ik een melding uitzetten naar een achterliggende afdeling om de bundel voor je te activeren.
Graag zou ik 200 mb extra toevoegen, bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +7
Yes! Ik heb het verzoek voor je doorgezet en mijn collega's gaan hiermee aan de slag voor je. Zodra de MB extra bundel actief is zul jij hier via de sms over geïnformeerd worden.
Beste Rox, hoe lang gaat het ongeveer duren voordat de extra bundel actief is? Ik heb het nu nog niet en het zo fijn zijn als ik zo snel mogelijk weer internet heb. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi C. Karstanje! Ik zie inderdaad dat de melding nog open staat, wellicht dat het wat drukker is op de afdeling. Het zal niet lang meer duren want dit soort zaken worden op dag basis opgepakt.
Beste Rox, het is dag drie en ik heb nog steeds geen extra mb. Ik ben de komende dagen veel van huis weg en heb de extra mb echt nodig. Zou je nog eens kunnen kijken hoe het met de aanvraag staat? Of zou ik zelf contact kunnen opnemen met die afdeling? Groeten, C.
Reputatie 7
Badge +7
Dat duurt wel heel erg lang zeg! Ik ben meteen het systeem in gedoken en zie dat de MB extra gister om 11:25 is toegevoegd, hij was alleen vastgelopen. Ik heb dit direct opgelost en de bundel zal binnen enkele minuten actief worden!
Ik heb net een sms’je gekregen dat ik de extra mb heb. Bedankt voor het regelen, groet!
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan! #Benervoorjou

Reageer