Beantwoord

Mb s

• 22 juli 2018
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Ik heb problemen met mb s die er zomaar afgaan doe bijna niks op m'n telefoon heb 1500 mb vrijdag ging er met een paar minuten bijna 600 mb af. Heb nu extra moeten kopen heb altijd ruim genoeg Hoe kan dit is al een paar keer gebeurd Hoop op antwoord of compensatie
icon

Beste antwoord door Jill 23 juli 2018, 13:29

Hi nstrik, ik kan begrijpen dat je wilt weten waar de MB's blijven als je normaal altijd genoeg hebt gehad. Ik kan niet voor je zien waar de MB's aan zijn opgegaan, dit in verband met de privacy wet. Je kunt dit wel terug zien in jouw telefoon onder instellingen. Als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik dat het gaat om een app die op de achtergrond internet verbruikt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi nstrik, ik kan begrijpen dat je wilt weten waar de MB's blijven als je normaal altijd genoeg hebt gehad. Ik kan niet voor je zien waar de MB's aan zijn opgegaan, dit in verband met de privacy wet. Je kunt dit wel terug zien in jouw telefoon onder instellingen. Als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik dat het gaat om een app die op de achtergrond internet verbruikt.

Reageer