Beantwoord

Mijn internet werkt niet

• 20 januari 2018
  • 1 reactie
  • 176 keer bekeken

Beste,
Ik heb al een tijdje geen internet op mijn mobiel, gisteren avond heb ik mijn andere simkaart op mijn Ben mobiel (Huawei) gezet en werkte wel, dus het ligt aan simkaart van Ben.
Ik wil graag een nieuwe simkaart bestellen. kan ik het vanaf hier doen?
icon

Beste antwoord door Rox 22 januari 2018, 09:24

Hoi persiatis! Wat onwijs balen dat het mobiele internet niet lijkt te werken op jouw Ben simkaart! Dit kan liggen aan de instellingen op jouw Ben simkaart. Mijn advies is om eerst de stappen in dit topic te doorlopen, zodat je zeker weet dat de instellingen op jouw toestel en simkaart helemaal juist zijn.

Een nieuwe simkaart kun jij bestellen via jouw IkBen pagina, deze wordt dan met de post naar je toegestuurd en kun je ook online gemakkelijk activeren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi persiatis! Wat onwijs balen dat het mobiele internet niet lijkt te werken op jouw Ben simkaart! Dit kan liggen aan de instellingen op jouw Ben simkaart. Mijn advies is om eerst de stappen in dit topic te doorlopen, zodat je zeker weet dat de instellingen op jouw toestel en simkaart helemaal juist zijn.

Een nieuwe simkaart kun jij bestellen via jouw IkBen pagina, deze wordt dan met de post naar je toegestuurd en kun je ook online gemakkelijk activeren.

Reageer