Beantwoord

Mijn iPhone schakelt niet automatisch over naar mobiel netwerk

• 15 januari 2018
  • 1 reactie
  • 715 keer bekeken

Mijn bij Ben gekochte iphone5s schakelt niet altijd (heel vaak niet) van wifi over naar het mobiele netwerk (3G of 4G, dat maakt niet uit). Om dit op te lossen moet ik de vliegtuigstand inschakelen en weer uitschakelen, dan is het opgelost.
icon

Beste antwoord door Rox 16 januari 2018, 08:18

Ohjeetje lj.smink, dat is behoorlijk onhandig en bovenal vervelend zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben. Dit probleem kan door verschillende dingen worden veroorzaakt. Ik wil je vragen om de stappen in dit topic te doorlopen. Om te achterhalen of het probleem door je toestel of je simkaart wordt veroorzaakt en dit op te lossen. Mocht je naar aanleiding van het doorlopen van het topic toch nog vragen hebben dan kun je deze in de reacties achterlaten.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Ohjeetje lj.smink, dat is behoorlijk onhandig en bovenal vervelend zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben. Dit probleem kan door verschillende dingen worden veroorzaakt. Ik wil je vragen om de stappen in dit topic te doorlopen. Om te achterhalen of het probleem door je toestel of je simkaart wordt veroorzaakt en dit op te lossen. Mocht je naar aanleiding van het doorlopen van het topic toch nog vragen hebben dan kun je deze in de reacties achterlaten.