Beantwoord

Mijn mobiele internet werkt niet meer, ik krijg de melding 'opgeschort'

  • 15 mei 2018
  • 1 reactie
  • 886 keer bekeken

Ik kreeg vandaag de melding 'opgeschort'en kon niet internetten.
De belstatus gaf aan nog 852 MB over vd 5000.
Nadat ik MB Pauze had uitgezet kreeg ik weer data en kon ik weer internetten.

Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Rox 15 mei 2018, 14:50

Hmm dat is vreemd jurgenm, ik zie dat jij inderdaad nog meer dan genoeg data in je bundel hebt. Ik kan de melding 'opgeschort' ook niet. Ik raad je in dit geval aan om de stappen in dit topic te doorlopen. Mochten de stapjes niet hebben geholpen dan lees je onder aan het topic hoe je een melding kan maken zodat de technische dienst het kan oppakken voor je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hmm dat is vreemd jurgenm, ik zie dat jij inderdaad nog meer dan genoeg data in je bundel hebt. Ik kan de melding 'opgeschort' ook niet. Ik raad je in dit geval aan om de stappen in dit topic te doorlopen. Mochten de stapjes niet hebben geholpen dan lees je onder aan het topic hoe je een melding kan maken zodat de technische dienst het kan oppakken voor je.

Reageer