Beantwoord

Mobiel internet werkt niet

  • 25 September 2019
  • 9 reacties
  • 2281 keer bekeken

Ik kan wel bellen en gebeld worden met de telefoon, maar internetten lukt niet (alleen via Wifi).
Alle APN-instellingen staan goed. Toestel uit- en aan gedaan.
Kunnen jullie de simkaart eens resetten?
icon

Beste antwoord door Anton66 30 September 2019, 18:11

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi @Anton66! Ik zie dat je ook via de klantenservice was geholpen. Is het toen gelukt om verbinding te krijgen?
Hoi @Merve. Het is uiteindelijk wel gelukt. Ik heb een reset van de netwerkverbindingen gedaan en daarna handmatig BEN als APN toegevoegd. Dat was blijkbaar de oplossing, want daarna deed het mobiele internet het weer.
Reputatie 5
Badge +6
Wat fijn dat het is gelukt! Geniet ervan. Ik wens je een mooie dag😊

Ik heb ook geen mobiel internet,

iPhone SE

APN instellingen gecheckt:

  • smartsites.t-mobile
  • internet.ben 
  • BEN

ook geprobeerd:

  • Mobiele data (APN): stel opnieuw in (geeft als APN: smartsites.t-mobile)
  • 3G / 4G, VoLTE aan / 4G VoLTE uit
  • herstel internetinstellingen
  • meerdere malen herstart telefoon

 

please help!

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Uylenbroek! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je graag verder helpen. Kun je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 

Bij mij hetzelfde probleem als bij Uylenbroek. Alles al geprobeerd.Sinds vandaag overgestapt naar BEN. Hiervoor KPN waar ik dit probleem niet had. Graag een oplossing.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Elapro, ik kijk graag met je mee. Kan je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer versturen? 

Is al opgelost. Ik had een abonnement afgesloten met 3G maar dat werkt niet. Via Bellen.com bij BEN beland en ervan uit gegaan dat de optie die standaard stond aangevinkt de juiste zou zijn. Dat is dus niet het geval. Nu moet ik een euro per maand bijbetalen voor 4G. Beetje jammer. En wellicht een idee om de optie 3G niet aan te bieden.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Elapro, fijn om te horen dat het is opgelost. Ik ben blij om te lezen dat mijn collega je ook vergoed heeft voor de eerste 5 maanden. Hierdoor maak je volgens mij geen kosten voor de 4G :blush:  Bedankt voor de optie over het aanbod, dit zal ik doorgeven!

Reageer